Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2007 14:28 - Жената на 50 - отново на старта..
Автор: na50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4713 Коментари: 5 Гласове:
0



Благодаря на всички, които вчера взеха отношения по моята тема! Какво се оказва... май 50 години в много отношения за една жена са нов старт. Природата ни кара да започнем живота си по нов начин в зависимост от това, какво сме направили или не до 50. За едни от нас започва нов етап свързан с природните промени, за други, нова любов, нови съжителства, изневери, нови срещи и раздели. Като че ли за всички вече на втори план са парите и работата и търсенето на кариери .. или ако това се търси, се търси вече в по-едър план. Жената на 50 вече не се задоволява с дребните неща, не иска да събира трохите, не иска да бъде все в "час". Иска с това, което знае и може да бъде победител още от самия "старт".
Не знам при вас как е, но аз на 50 отново съм на стартовата линия, разбира се без амбициите да бъда победител, но с желанието да бъда в състезанието и да съм поне с кай-добрия екип:). Последната реплика, която днес прочетох бе, че американците казвали, че сегашните 50 са новите 30. При мен май са 29:)... замръзнах преди години на тази граница и все не мога да се усетя и до сега на 30.. Сега, пишейки за жената на 50, може би ще свикна и премина границата, но за сега цифрата май е все 29.
Новия старт го търся във всичко. Даже този пост е част от него. Искам да напиша неизказаните си мисли, и да събера Клуб на жените на 50 в блока. Нека да не се предаваме на стереотипите ни в живота, а да си мислим за играта, защото, аз заставам на старта заради нея. Не искам да се съглася, че защото съм на петдесет трябва да се отказа от това да не съм в крак с последната мода. Не искам защото съм на 50 да правят само секс с мен, без да има с него и еротика, не искам само да работя без да мисля за свободата да имам хоби. Не искам да ме смятат за бабичка, защото ЕГН-то ми е наедряло, защото на външен вид по нищо не се отличавам от една жена на 35, а това е благодарение на духа, който още е на 29 и пази и дърпа тялото  да се подаде на земното притегляне.


Тагове:   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radalia - Здравей и от мен! :)
31.05.2007 14:59
Добре дошла (вчера не можах да се включа)
Не мога да говоря от собствен опит - има още време до тогава. Но и моята възраст не е вече младежка. Но аз съм млада! И още нещо: майка ми е най-младата 60 годишна жена ;) Преди няколко дена при подаване на едни документи, на въпрос навършени години, без да се замисли отговорила 45... И не го е направила с цел да си скрие възрастта. Сигурна съм, че се чувства на толкова!
цитирай
2. анонимен - Представям си жена ми..
08.07.2007 14:24
на стартовата линия с къси гази и излезнали сланини.. няма да може да отлепи и при топов гърмеж:)
цитирай
3. анонимен - Да бе, наистина има много куриозни случай:)
16.07.2007 15:10
И аз съм виждал какви ли не? Прати жена си на фитнес!
цитирай
4. анонимен - И на 55 не сме бабички
23.07.2007 15:35
Има значение не на колко години си, а начина на живот, здравословно състояние, ген, дух, образование и др.Аз също езглеждам на около 40 г.,обличам се цветно и модерно, както по-младите си колежки, по нищо не им отстъпвам и съм желана в техните компании.Тайната е че въобще не се замислям за ЕГН и запазвам начина си на живот от по-младите години.Играя сутрин тибетски упражнения, имам хоби-билкосъбиране и цялото си семейство лекувам с билки, когато се наложи.Непрекъснато обогатявам знанията си и не си мисля, че всичко вече съм опитала и че с всичко съм наясно, непрекъснато експериментирам и съм настроена позитивно към хората.Има ли проблем, не го отминавам, а действам за разрешаването му.Държа будни всичките си сетива, не прекалявам с яденето и тежа 57 кг., при височина 162 см. Когато вървя по улиците, мъжете ме заглеждат и по-смелите ми казват "браво".Не чакам да се разболея, а наблягам на профилактиката.Освен билки, ползвам и китайска гъба.Опитвам се да приема хората такива каквито са и давам съвет само, ако ми го поискат. И сега не Ви съветвам нищо, ако ме харесвате такава, пробвайте и вие.
Невена
цитирай
5. анонимен - Само няколко месеца ме делят от 50. ...
18.11.2010 14:54
Само няколко месеца ме делят от 50.До скоро не се замислях,но започнах да усещам промени в тялото си,за които само бях чела.По-притеснителното за мен е ,че се притъпиха емоциите ми,светоусещането ми.Нито се ядосвам за нещо особено силно,нито се радвам.И това не ми харесва.Написах в нета -Жената на 50 и попаднах на тази поредица от мисли.Прекрасно написани! Изразяват чувства и изводи,каквито са и моите.А усещането за общност с други връстнички,ме зарежда с оптимизъм и амбиция да си остана,не - да Бъда Жена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: na50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232745
Постинги: 19
Коментари: 176
Гласове: 299
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930