Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2007 12:30 - Жената на 50 - Къде са мъжете?
Автор: na50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5737 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 08.07.2007 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Попитаха ме, защо не пиша за мъжете тук и защо те не присъстват в моята тема. От вчера звъня на всичките си приятелки на 50 и ги питам "Къде са мъжете?".. ето какво ми отговориха те.. Ще  разделя отговорите на две групи - от омъжени и неомъжени жени. Тези, които живеят  мъже без да са сключили брак ги слагам в графата на омъжените, защото така е по цял свят.
Отговори на омъжените жени до обяд.
- При майките си;
- Играят с деца, внуци;
- На работа ( в почивния ден);
- На среща с колеги, приятели .. спешно  да се видят..;
- На някакво блато за риба;
- Да измият колата;
- Някъде из махалата;
- Гледат рали по ТВ;
- Да помагат на приятел за ремонт;
- Отишли да изпият по кафе в близкото кафене;
След обяд си беше вкъщи само мъжа, който гледаше ралито. Този, който играеше сутринта с децата на обяд беше отишъл да се поразходи за да си почине от играта. Към 20 h вечерта, когато се видях с приятелките ми никой от мъжете им не се беше върнал, даже и този с разходката, а мъжа пред телевизора гледаше мачове с поредната бира.
Отговорите на неомъжените в момента жени сутринта.
- Пуши, пие кафе или и двете;
- Още спи;
- Отиде при децата си;
- Чете вестник, книга, пред PC;
- Отиде да тренира;
- Бившата му жена го извика;
- Отиде на пазар;
- Отиде да си намали косата;
- В банята;
- Да разходи кучето;
След обяд всичките са били заедно и казват, че са си изкарали чудесно деня. Тук трябва да спомена, че от 10-те неомъжени жени на 7 мъжете с които живеят са по-млади от тях.. Вечерта, когато се видяхме, приятелите им дойдоха с нас и седнаха да си приказват на отделна маса, като ни оставиха спокойно да си  приказваме за тях:)
Ето къде са мъжете.. всеки е там, където му е приятно да бъде и се занимава с това, което му е приятно, като се съобразява с жената с която иска да бъде.. Всеки има свободата да прави това, от което се нуждае.. и няма жена, която да иска да му повлияе.


Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



1. evelin - http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=60678
08.07.2007 12:47
Един автор, когото много ценя... и на 07.07.07. навърши 50!
Дано докосне неговия бял стих и теб! Прегръдка...
цитирай
2. viovioi - ))
08.07.2007 13:32
Ти си ми чудна "на50", ти си ми най чудната тука.Тази тема от 2 м те вълнува яко.И сякаш не търсиш просто мнения а търсиш положителни мнения по въпроса.Ей сега ще завалят и ще се размажат като Рама маргарин.Ти си ми чудна,ти си ми най чудна тука...
цитирай
3. locke - Viovioi, престани!
08.07.2007 13:44
Верно си на всяка филия маргарина... В интерес на истината, неомъжените се радват на по-голямо внимание от приятелите си! Щото ги свързва нещо повече от подпис в съвета...
Давам глас в полза на неомъжените, от името на майка ми!
цитирай
4. alison - viovioi,аз тебе също не те разбирам!?
08.07.2007 13:50
...Още ,влязла ,невлязла в темата ...и почна се ...какво пак нови войни ли!?
Чудни тук са абсолютно всички !Направо е обидно ,за останалите да ги пренебрегваш така!
Аз дори ,започвам да се чудя на хората в тоя блог---предимно ,младите(не става въпрос за теб или лично някой):когато се "обади"някоя ,така наречена "бабка"---хайде,наврете я в кучи гъз,може да й напомните за климактериума и други "приказки"....все,едно---тя не е никога равна на един мъж на или над 50!?Защо!?Няма ли място в това виртуално пространство за "бабички"!?С какво някой друг е по-най-най!?
Всеки си има чудатости --пубертетски или дъртешки...на кой му пука ,освен на комплексирали хора без възраст!?
цитирай
5. alison - И сега по темата,но малко,щото се изхабих за глупост.
08.07.2007 14:00
Всяка жена трябва да си знае цената.
Аз съм тази ,която ще си сложа етикета,ако се излагам на една витрина---това е нормалното ,а не по лек ,ориенталски обичай(много уважаван в тая държава)...кой,колкото даде--пък ,който се хване на въдицата...
Та ,по-конкретно...жената избира!---мъжа само си мисли обратното!По-млад?По-стар?Харесваш си ,просто ...ако се харесате ,пак ТЯ -жената ще избере!И,колкото по -зряла,толкова по-умна.Животът учи.До смъртта ,все---учи.
цитирай
6. viovioi - не ме разбрахте сладурчета))
08.07.2007 14:03
Исках да кажа че истината по този въпрос не може да се размазва, тя е от малко твърдите малко хард, нали се сещата?Нещо като трън в окото, мазол в петата,стрела в сърцето, нещо от което боли и от което не става смешка..Това исках да кажа..И ми става чудно когато на някой му е смешно или забавно.Чудна работа, да се наначудиш))))
цитирай
7. анонимен - Това е голяма тема
08.07.2007 15:16
за петдесетте години на жената. И си е за цял блог. Останалите не се гневете. "На 50" , съседката ми ходи на 30 години от завършването на гимназия, тоест на среща с 49-годишни жени. И донесе снимки. Имаше една сред тях, за която я питаха синовете й...Не е шега. Тази жена светеше направо...И други ставаха. нО И МАШЕ И БАБИЧКИ...ТОЕСТ, ИНДИВИДУАЛНО И...
цитирай
8. alison - А ,бе ,какво значи "ставаха"?!
08.07.2007 16:26
За леглото ли?Опитай ,бе, анонимен ли си ,анонимна ли си там ,щом като говориш--направи сравнение...жена на 50 ,и жена на 25... и да ги печеш ,и да ги вариш ,все по едно време ще бъдат готови --зависи от мъжа(жената,съответно---защото същото е и за мъжете)
Но мисля ,че авторката на тоя постинг искаше да каже нещо повече за ДУХОВНОСТТА в общуването!
цитирай
9. анонимен - къде са мъжете ли?
08.07.2007 18:52
Ами там са където има огънче. Сега се чувствам по-жива от колкото бях на 40. Истината е, че съм и по-красива. Никога не съм била по-харесвана - поне не съм го забелязала, а и не ми го бяха казвали. Сега го чувам по различен начин и от мъже и от жени. Мъжа ми казва, че още е влюбен в мен и колкото повече време минава, повече ме обича. И други мъже са ми казвали, че съм като сбъднат сън - смея се и си кефя разбира се...Зет ми казва, че не може да ми вика нищо друго освен Диде, защото приличам на момиче в очите му. Ходя много пеша, карам колело, смея се много, абе живея си и казвам всяка сутрин - честит рожден ден ден!
Поздравявам авторката на блога за хубавата тема.
Д.
цитирай
10. viovioi - къде са мъжете ли?
09.07.2007 08:52
Ами там където има свежа плът.С тях се чувстват по живи от всякога.Истината е,че са и по запазени.Всичко останоло е размазване на маргарин))))
цитирай
11. aseng - Аз пък като мъж ти казвам, че говориш глупости-и моето мнение в случая е меродавно, защото знам, какво привлича мъжете:)!
09.07.2007 11:29
Мъжете сме точно там, където ни е забавно, интересно и естетично, възрастта е някъде на последно място в списъка:)!
Новина за теб, виждал съм жена на 50, която поставя в малкото си джобче повечето ми връстнички, така че спри да размазваш маргарин, че стана мазало:)!
цитирай
12. leif - анонимен 26
09.07.2007 14:56
Моли се да не е мъж-щото тогава доста жени ще останат на сухо.Разбира се че мъжете ще ходят където им е приятно.Ся дали при по-младички или не-
това вече е въпрос на вкус.Та сега малко по постинга:
Няма нищо лошо жените да живеят с по-млади мъже,ние как го правим?И аз съм живял с по-възрастна от мен и не беше никак лошо.-Това си е тяхно право.От самата жена си зависи какви интереси ще му поддържа.На мен лично ,ако повече ми харесва да съм извън къщи-Ами ще си потърся друга.
Че няма жена,която не иска да повлияе-не съм много съгласен.Има и такива ,но са изключения...
цитирай
13. leif - Познавах възрастно семеиство за ...
09.07.2007 20:11
Познавах възрастно семеиство за пример.Винаги когато съм им ходил на гости си лежаха гушнати пред телевизора,или си разговаряха в хола.Преди да почине,жената ми каза ,че абсолютно никога през съвместния си живот,не са си разменили груба дума,или не са си повишили тон.Не ми се вярваше,но после и техни близки го потвърдиха.Това изцяло ми промени отношението към брака.Какво всъщност е той?Просто съжителство,или нещо по-важно....
цитирай
14. alison - Накрая навярно остава приятелство...
10.07.2007 03:58
...Или нещо по-силно.Но отначало не може без бурна любов...
И аз имах едни роднини,ходеха хванати за ръка;когато носеха куфар(а много обичаха да пътуват-винаги заедно),даже и куфара държаха заедно...баба Катя чакаше винаги дядо Христо на трамвайната спирка в 5 часа следобед,прибираха се заедно...не знам дали не си омръзваха...тайната е може би в това ,че и двамата бяха много общителни ,имаха приятели из цяла България...
...Бяха много мили хора ,синът им също...бяха добри.
Трябва ,всъщност да кажа ,че споделяха идеите на Дънов.
цитирай
15. анонимен - Остава взаимната помощ според мен.
16.07.2007 14:43
Желанието двама души да са заедно защото имат нужда да си помагат за да се чувстват по-добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: na50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 232756
Постинги: 19
Коментари: 176
Гласове: 299
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930